Milyen esetekben?

A leggyakoribb esetek, amikor hívnak bennünket, azok a céges rendezvényes napok.

Ilyenek, mint:

  • Családi napok,
  • Sportnapok,
  • Egészségnapok,
  • A fentiek keveréke (pl. családi –és sportnapok),
  • Munkavédelmi napok (Safety Day),
  • Környezet –egészség –és munkavédelmi napok (EHS Days),
  • Céges mérföldkő napok (jubileumi napok),

A céges napokon kívül megyünk még:

  • Falunapokra.
  • EU-s pályázati keretből megrendezett lakossági egészségnapokra.
  • A háziorvosi hálózatra épített Praxis Közösségek által meghirdetett egészségnapokra.
  • Az Egészségfejlesztési Irodák által szervezett egészségnapokra.

Aztán előfordulnak olyan esetek is, amikor egy cég hosszú távú stratégia tervei között szerepelnek a szűrővizsgálatok, állapotfelmérések és egyéb rekreációs szolgáltatások adása a munkatársai részére.

 

 

ILYEN ESETEK:

  • Amikor egy vállalkozás az évenkénti kötelezőszerűen elvégzendő – ám a gyakorlatban szinte alig valamicskét nyújtó – foglalkozás-egészségügyi vizsgálatokat nem tartja elegendőnek, nem érzi biztonságba ettől magát, ezért kiegészítő vizsgálatokat kér minden munkatársának.
  • Amikor egy vállalkozás a béren és egyéb juttatásokon felül az egészségszolgáltatásokat is beemelte juttatási rendszerébe, és évente több akár havi alkalommal is igényel szolgáltatásokat a dolgozói részére.
  • Amikor egy vállalkozás központi tervei között szerepel a munkatársai egészségének hosszú távú monitorozása, megtartása és fejlesztése. 
  • Amikor egy vállalkozás a dolgozói életszínvonal, munkahelyi jól-lét és a példás munkahelyi közérzet érdekében, fizikai –és mentális egészséggel való folyamatos foglalatosságot is fontosnak tartja.
  • Amikor egy vállalkozás a munkatársai toborzása érdekében a bérezésen felül extra juttatásokkal – mint állandó ingyenes vagy nagyon kedvezően hozzáférhető szűrővizsgálatok - igyekszik becsalogatni jövendő munkavállalóit.
  • Amikor egy vállalkozás a munkatársai megtartása érdekében – több más eszköz együttes használatának bevetése mellett – az egészség az egészségügyi szolgáltatások egyszerű, gyors és színvonalas elérést is lehetővé teszik munkatársaik számára, közvetlen a munkahelyen, munkaidőben.